Subject: Maksetaotluse perioodil 01.09.2024-15.09.2024
From: "Merily Allak" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", "Signe Talalaev"
Date: Mon, 16 Sep 2024 09:13:00 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tulenevalt OÜ HUGO ja Justiitsministeeriumi vahel sõlmitud Toetuse 
kasutamise lepingust nr 4-7/38 esitame maksetaotluse perioodil 01.09.2024- 
15.09.2024 osutatud õigusabiteenuse kohta summas 19 443, 75  eur.
Septembri esimeses pooles osutati õigusabiteenust 500 h.

Täpsustan, et augustis 2024 oli õigusabiteenuse osutamise maksumuse osakaal 
Justiitsministeerium 85% ning kliendid 15%, septembri esimese poole 
Justiitsministeeriumi osa arvutamiseks aluseks on 85%.

  500 x 45,75 x 0,85% =  19 443, 75 eur

Leping 4-7/38

62   062

Õigusnõustamisteenus (kliendi osa augustis

9 309

           Augustis  tasus tasus JUM            arvetest

85%

Tervitades

-- 

  <https://hugo.legal/imgs/HUGO_legal.png>

Merily AllakBüroojuhataja
(+372) 6880 [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
 <https://hugo.legal/>
 <https://facebook.com/hugolegalai>
 <https://instagram.com/hugolegalai>

Antud e-kiri on konfidentsiaalne ning kaitstud.